This is my favourite sad story

20. října 2008 v 22:07 | Evangelista
Zas jsem zpitá, zase.....za minulej tejden jsem byla snad pořád a teď je pondělí a nic se nezměnilo, nic není lepší a ani snad nebude. S mým drahým kamarádem Jiřím jsme šli na víno, po třetí flašce z něj vylezlo, že je zdeptanej ze stereotypu, že si nedokáže představit, že by práci co dělá, dělal na dosmrti......
Celej tenhle zkurvenej život je stereotyp, děláme něco co nás nebaví aby jsme měli prachy na to co nás baví nebo na to co so myslíme, že nás baví. Mě snad nebaví nic, snad kromě poslouchání muziky, chlastu a drog. Nevidím v životě žádnej cíl, nic co by mě hnalo kupředu, žiju jen pro to abych se mohla znovu zchlastat nebo zfetovat a pak byla v píči ještě víc než před tím.
Sakra jak já závidim lidem, kteří se dokážou bavit normálně, normálně být veselý.......
K čemu tohle vlastně je, ať mi to někdo řekne, já jen tak parazituju, hloupý lidi co mě neznaj mi píšou, jak jsem krásná, jak musim být šťasná, ale já si připadám jak nejošklivější špína na světě, většina lidí co mě zná mě nesnáší, jsem arogantní, cynická, někdy zlá a bezcitná a co hůř, někdy jsem na to i hrdá....
Tenhle článek nejspíš až vystřízlivim, tak smažu, protože mi bude připadat, že mi to kazí image a nebo taky ne, aby se konečně lidi dozvěděli, jaká jsem hloupá troska, absolutně zbytečnej člověk, kterej přežívá ze dne na den, žije jen ve vlastní hlavě a snech a snaží se popírat realitu...

Zase poslouchám Christian Death- Flowers...miluju a nikdy milovat nepřestanu...
______________________
This is my favorite sad story,
Forget me not or I'll forget myself
I've got quite a few things that I'm afraid of
sometimes I just can't face myself.

This is my favorite sad story,
Forget me not or I'll forget myself.
I guess I'll tuck myself away tonight,
you know it's been one of those days.

Every pretty flower,
every lovely flower,
every deadly flower
hides its light inside of shame.

I do not know why you don't know,
I cannot reap what you have sown
Beneath this blanket of loose soil,
wrapped around my mortal coil.

Well a stem is not a rose,
but that's how my garden grows.
I can't see the forest for the trees,
the stinking poison for disease
Now it's all shot to hell and back again.
I seek redemption for the
same old sins and I fall on my knees,
And I pray that all the poppies they
they will just fade away.
But fields of poppies they remain.
That's how they found me last time, ...
dead

Mě asi taky jednou najdou dead....

Buenos Dias přátelé jdu spát, doufám, že se mi budou zdát alespoň ty sny hezký....
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 corneja corneja | 21. října 2008 v 8:46 | Reagovat

konečně něco rozumnýho. mám pocit, že některé věci vystihuješ docela dobře. zůstává ale otázkou, zda to není jenom póza. a to je dost dobře možný... dokonce se to zdá pravděpodobný. klidně ten komentář smaž, ať tu nemáš další kecy...

2 Evangelista Evangelista | 21. října 2008 v 11:36 | Reagovat

corneja: ach jo, jestli to je póza zjistíš jedině tak, že mě budeš znát, což se ti nestane. Zdá se mi to, nebo se mě tady neustále snaží bezdůvodně schazovat a nedaří se ti to ? Víš, ty tvoje komentáře si nějak příčí, nejdřív napíšeš, že Voltaire je převzatej z Bravíčka, teď píšeš, že tohle je sice dobrý a výstižný ale nadruhou stranu je to nejspíš děsná póza.... zdá se mi spíš, že pozérstvím tu trpíš spíš ty.

3 4ceOfEvil 4ceOfEvil | 21. října 2008 v 14:28 | Reagovat

no jo, když mi tě právě neznáme...a jak říkáš, nikdy nebudeme mít ani tu čest tě poznat...tak se holt budeš muset zeptat třeba Mácy...ten má tyhle věcy v malíku

4 ................................ ................................ | 21. října 2008 v 15:53 | Reagovat

tenhle pocit znám. a najde se spousta lidí, která tě za to zjebe, řekne ti že s tím teda máš začít něco dělat, ale sami na tom nejsou o nic líp, naopak mnohem hůř, protože si ani neuvědomujou jak mimo sou oni

5 Elysia Elysia | 21. října 2008 v 16:07 | Reagovat

tak to me docela prekvapilo..je pravda ze na netu se muze zdat vsechno uplne jinak nez jaky to  doopravdy je, clovek si muze vytvorit jakousi iluzi sve osobnosti a treba ne ani schvalne ale lidi to tak proste sami vyciti a udelaji si obrazek, ale jen malokdy se stane ze muzes byt jen zlehka nahlednout do reality a skutecneho zivota cloveka kteryho znas jen z fotek a komentaru a pak te to muze dost sokovat ..tak jako prave ted me.... ale tvuj vztek na zivot chapu, taky mivam depky ze stereotypu a z toho ze s tim nedokazu nic udelat, ale kdo vi, treba jednou..

6 Evangelista Evangelista | 21. října 2008 v 18:53 | Reagovat

.......: Ano ano :)

Elysia: Já tušila, že to bude nějaký lidi možná šokovat, ale asi je lepší ty idealizovaný představy zbortit, než aby mě pak někdo potkali a divili se :D Stejně by mě zajímalo co jsi si před tím myslela :)

7 James.Heather James.Heather | 21. října 2008 v 18:53 | Reagovat

Neboj, já si nemyslím, že si fantastická... myslím, že si arogantní ... takže v poho :-)

8 Lenka Lenka | 21. října 2008 v 19:01 | Reagovat

souhlasim s Elysiou, vždycky jsem si myslela, že jsi holka co si prostě užívá život a teď jsi napsala tohle.A donutila jsi mě přemýšlet, protože taky takhle nějak žiju.Jdu do školy,kde to nesnášim a pak se těšim jen domů, kde 2 hodiny poslouchám hudbu a sním si svoje sny a jak moc bych chtěla změnit svůj život a takhle pořád dokola.Jenže vim že tohle asi nepůjde věčně.Anebo půjde jenže nebudeš přitom žít , ale pouze existovat.

9 Elysia Elysia | 21. října 2008 v 21:53 | Reagovat

asi tak nejak, taky sem myslela ze ses proste v pohode holka spokojena sama se sebou i se svym zivotem, mas spoustu zajimavejch zajmu a uzivas zivota naplno..je jasny ze nikdo neni idealni a kazdej ma svy mouchy i problemy ale vazne bych nic az tak vaznyho zrovna u tebe necekala...nj zdani muze klamat a nekdy ti nepomuze ani ze nekoho znas osobne, pac si myslis ze uz ho znas dobre a pak te necim prekvapi a ty zjistis je to vlastne uplne nekdo jinej ..to uz se mi taky parkrat stalo

10 Sonya camaya Bohemi Sonya camaya Bohemi | 22. října 2008 v 17:26 | Reagovat

buď pozdravena...

je zajímavý tě vidět z druhý strany... staří rokeři by tvrdili - mládí, sex a rock´n´roll, takže si se svým story nemusíš dělat moc hlavu...jo, je to fakt smutný, že jedinou radost vidíš spojenou s lahví alkoholu, já taky...a bylo mi tvrzeno, že jsem jak malý dítě, ale zábava s alkoholem je vážně lepší, než zábava bez alkoholu...

cíl cíl...ten už dávno nemá smysl...hnacím smyslem jsou teď počítače - vykopnout bráchu, honem ho zapnout, mít pohodu, večer ho vypnout, pustit svázanýho bráchu ze skříně...snad dobrej cíl

třeba přijde něco lepšího a třeba taky ne...nicméně si myslím, že všechny tvoje negativní myšlenky ovlivnily to, jaká si....a to se mi sakra moc líbí

11 Seele Seele | 22. října 2008 v 17:38 | Reagovat

abych popravdě řekla tak mě to taky šokuje, a souhlasím s holkama, co si dříve mysleli že si užíváš života, různých akcí a přátel.....

Ale doufám že se to časem zlepší :)

12 máca máca | 22. října 2008 v 18:30 | Reagovat

4ceOfEvil> Koukám, že sem hvězda:D

Evangelit> zase zlitá, a tentokrát málo já nad tim nepřemejším... k čemu, sex, drogy a rock´n´roll, co jinýho dělat, snažit se bejt lepším člověkem, pomáhat lidem??? k čemu když je chlast:)

13 Pavel Pavel | 23. října 2008 v 20:01 | Reagovat

pokud jeden dokáže nahlas říct, že prostě "není v poho", tak to zas takovej průjezd není, páč si dokáže nelhat... a to už je slušnej výkon, bez prdele.

mimochodem - co je s Greenmanem, nevíš?

14 SiriusNoir SiriusNoir | Web | 24. října 2008 v 23:21 | Reagovat

Máš fakt blbej život. Smrt lidí tobě podobných jestli něco, tak vyvolá na mých rtech slabý úsměv. Ty sama chápeš, jak mizernej život máš. Realita tě nedokáže uspokojit, tak fetuješ, je to to jediný na co se těšíš. Když se v životě těšíš jen na uměle vyvolané pocity a představy, tak to snad nestojí za to pokračovat v něm, nemyslíš? Nemám nic proti židům nebo černým, jejich vyhlazování bylo nesmyslný, ale tvůj život je i podle tebe troska, tak ho moc neprotahuj...

15 SiriusNoir SiriusNoir | Web | 24. října 2008 v 23:27 | Reagovat

To Máca:  :-D směju se, mám záchvat, ale bohužel jen uvnitř. Čím to? Tvůj názor to. Pomáhat lidem? Proč to? To tě má jako duělat lepším? Aby se rodilo víc takových jako ty s podobnýma názorama? Pomáhat lidem? NIKDY, za svoje problémy si můžou sami. Chlast,sex a drogy ? To je tvůj smysl a styl života? Nechtěl bych. Sex je přirozenej pud, ale ten zbytek...špína a spodina lidského pokolení...

16 máca máca | 25. října 2008 v 13:19 | Reagovat

Sirius: další pseudointelektuální straight edge čuráček... btw. co je tvůj smysl života, dávat si na svůj blogíček obrázky hřbitovů, smrtky... každej se bavíme jiným způsobem:) jinak psal sem sex drogy a rock´n´roll, na to za jakou hvězdu se tu vydáváš by ses aspoň moh naučit číst

17 Svanhvit Svanhvit | 25. října 2008 v 14:06 | Reagovat

A napadlo tě třeba někdy, že tvůj život nemá smysl kvůli těm drogám.??? měla by si to zkusit bez nich a když je člověk kterej tě umí podržet nepotřebuješ k tomu drogy ani žádnej chlast. Ale já jsem jeden čas taky hodně pila a většinu času jsem travila v hospodě..myslela jsem žejsem stastna, ale nebyla..pak jsem potkala jiny lidi a muj zivot se zmenil a dokazu si uzivat bez alkoholu a mnohem vic než před tím když jsem  pila..neřikám že ted si nedám, ale rozhodně to neni tak že bych bez toho nemohla bejt nbo že by to bylo jediny na co se těším.. a to jakou máš náladu je taky  jen na tobě.. vždycky si můžeš vybrat mezi dvěma způsoby.. bud mít tu špatnou nebo tu dobrou..tak proč nevybrat tu dobrou a to špatný prostě nejak přejít nebo si říct, že zitra to bude všechno lepší a snazit se aby to tak bylo..cely den muzes zacit znova a když bude zas neco jinyho spatně.. je prece ještě tolik dnů...

Pro mácu : nechápu co je špatnýho na straight edge... já bych to asi nezvladla ale tyhle lidi obdivuju, že maji tak silnou vůli a dokaží přestat s alkoholem i kouřit atd..protože hodně lidi je na tom zavislejch a když dokážou tohle dokážou pak i mnohem těžší věci jen protože to budou chtít.. a dál nechápu, že někdo řekne co si myslí a hned je u tebe čuráček...

jinak souhlasim se SiriusNoir až na jednu věc a to pomáhání lidem.. i když odemně to nesedí já myslím, že některým lidem by se pomáhat mělo..mně kdyby někdo nepomohl taky už jsem kdoví kde ale drogy bych teda opravdu nebrala, t o vím jistě..a ani bych takovym lidem nepomáhala.

18 SiriusNoir SiriusNoir | Web | 25. října 2008 v 14:09 | Reagovat

To Máca: Můj smysl života? Láska, rodina a zábava. Někdo považuje za zábavu drogové opojení někdo (já) pokecání s přáteli a sport.

   Jaký obrázky si dávám na blog to je věc vkusu každýho, ale hlavní účel blogu je šíření mých myšlenek a podělení se o názory s ostatními...

19 SiriusNoir SiriusNoir | Web | 25. října 2008 v 14:18 | Reagovat

To Máca: Nevim kdes vzal kecy o tom, že zastávám Straight Edge. Dělám rozdíl mezi chlastáním a pitím alkoholu. Jít do hospody chlastat co můžeš, vyblejt to, začít znova, příští den si pamatovat jen pachuť blití a hrdě říkat: "Ty vole já se včera tak hustě vožral." To ne! Jít do hospody pokecat a pobavit se s kamarády, popíjet pivo a pár panáků do nálady a většímu odvázání? Jo! Než začneš někoho házet do pytle s ostatníma, zkus zapřemejšlet co o něm vůbec víš...Ale jestli jsi v tu dobu měl zatemněnej mozek drogama, tak to chápu, že ses na víc nezmohl...

20 máca máca | 25. října 2008 v 14:44 | Reagovat

Sirius: tak v tom případě ale chodím do hospody kvůli stejnej věci, taky si tam nesednu na bar a nedám si dvacet panáků jenom abych byl opilej... tak ta straight edge sem psal kvůli tomu špína společnosti atd... btw. drogy jenom legální, čili alkohol a nikotin.

Svanhvit: Když o někdo mluví o špíně tak se hned přidám s vulgaritama:)... jinak co špatnýho na straight edge?? no tak když pominu to že bych to opravdu nedal a nijak mě to netáhne tak nechápu to, že se rozhodnu pro život bez drog, tak se snad nemusim združovat do nějakej organizace, scházet se a smát se těm co kouří, pijou, fetujou že sou špatný atd. btw. tahle pomoc je nahovno... musíš se přesvědčit že to sama potřebuješ a ne spoléhat na pomoc kamarádů... když sem nechtěl pít tak sem s tim přestal... tohle období už je sice zase za mnou, ale to na tom nic nemění:)

21 La Duchesse La Duchesse | Web | 25. října 2008 v 18:27 | Reagovat

Víš, už jenom to, že si uvědomuješ, že "chybuješ" (lepší výraz mě teď nenapadá), značí, že jsi na dobré cestě s tím něco udělat.

Nikdo z nás není bez poskrvny a řekla bych, že jenom málokdo si to přizná.

Život by nemusel být stereotyp, kdybys nedělala pořád to stejný. Pokud je smyslem tvýho žití to, že se každý večer zpiješ pod obraz, je to smutný.

Udělej něco jinýho. Jdeš pomalu a bez zájmu? Vyskoč si, zakřič.

22 Lúmenn Lúmenn | Web | 26. října 2008 v 14:44 | Reagovat

Evangelist: pocit že všechno je v hajzlu a cesta kupředu je zatarasená vlastníma zvratkama se občas objeví i u mě a snad u každého, kdo někdy pohlédl na dno svojí duše a zjistil co se tam válí ve špíně...někdo k tomu zase zatím nenašel odvahu. A nemaž to, nekazí ti to image, spíš ji dokresluje:) a doufám, že už je ti líp;)

Sirius: prosím, neodsuzuj Evangelist jen podle jediného článku,když ji víc neznáš. Pak se přibližuješ lidem které tolik nenávidíš aniž by jsi chtěl.

23 Yassmine Yassmine | 26. října 2008 v 23:12 | Reagovat

já znám Evangelist dobře a moc dobře obě víme o čem se tady píše, protože to obě taky spolu prožíváme...chlast, bezvýznamná zábava, ale je to zábava....ale sakra máme sedět doma a stejně se užírat depkama??? to je ještě horší. radši půjdu do hospody s kamarádama, zapomenu, pobavím se...ano, budu pít. a nestydím se za to, že sem dost často opilá (asi sem si taky zničila image :D)

taky vím, proč tohle Máca napsal a co tím myslí tak nevím co Sirius se snaží rozdílem mezi chlastáním a popíjením říct.

SiriusNoir: děláš to samý co my tak nebuď takovej moralista ;) chodíš do hospody?? chodíš...dáš si pivo? dáš...dáš si panáka? taky!! tak co řešíš....:)

a pokud máš takovej spokojenej a šťastnej život tak ti to jen přeju, ale víš sám, že to asi nebude tak růžový jak se tady snažíš prosazovat ;)

a pokud se pletu, tak mě vyveď z omylu.

24 SiriusNoir SiriusNoir | Web | 27. října 2008 v 17:37 | Reagovat

V článku souhlasím se stereotypem, dokáže být ubíjející, ale několi vět je prostě úplným opakem mého smýšlení.

"Mě snad nebaví nic, snad kromě poslouchání muziky, chlastu a drog. Nevidím v životě žádnej cíl, nic co by mě hnalo kupředu, žiju jen pro to abych se mohla znovu zchlastat nebo zfetovat a pak byla v píči ještě víc než před tím."

   Tahle filosofie mi je jednoduše proti srsti. Zfetovat se má být zábava? To samo o sobě říká hodně. Prostě si nedokážu vážit někoho s tímhle názorem. Ty řeči, jak se člověk těší jen na fet...ve mě vyvolávaj bouři. Pití nechám stranou, ale proti drogám budu vždycky bojovat.

25 SiriusNoir SiriusNoir | Web | 27. října 2008 v 17:39 | Reagovat

Pochopim depku, ale ne když někdo nemá vůli bojovat, tak jde fetovat...

   Růžovej život rozhodně nemám, ale problémy neřeším chlastem...Evangelista by si měla najít nějakej vyšší smysl života...když člověk chce bojovat, najde v sobě sílu...

26 Yassmine Yassmine | 27. října 2008 v 17:45 | Reagovat

SiriusNoir: ona to psala právě v té depce, když byla opilá. myslíš, že jí tenhle život baví??? neznáš jí tak jí hned neodsuzuj. na fetování neni nic dobrýho, hlavně když už to začíná zacházet daleko...to s tebou souhlasím. ale nesouhlasím s tvým názorem, že feťáci mají zbytečný život a měli by radši umřít!! kde je pak to tvoje, že by si měli najít vyšší smysl život a bojovat??

víš, ono to není lehké...vůbec, najít sílu a bojovat. procházel sis tím někdy???

27 máca máca | 27. října 2008 v 18:00 | Reagovat

Sirius: co je podle tebe vyšší cíl života?? pořád to nechápu:)

28 SiriusNoir SiriusNoir | Web | 27. října 2008 v 19:04 | Reagovat

Tahle debata už mě nebaví, řek jsem svůj názor, nezměním ho. Vyšší cíl může být právě láska, rodina nebo i kariéra nebo přátelé, skoro všechno kromě fetování. Každej, kdo mi řekne nebo napíše, že v životě se těší jenom na drogy budu litovat, ale ne v kladným slova smyslu. Každej má na výběr brát drogy nebo se poprat jinak, někdo prostě na to sílu nemá, chápu, víc neřešte, jestli celej ten článek je výplod jedný depky, tak nemá cenu dělat kolem takovej humbuk, zdarec

29 máca máca | 27. října 2008 v 20:05 | Reagovat

Fajn takže když na lásku nevěřim, rodinu neplánuju zakládat, za kamarádama chodim do hospody a kariéra opravdu neni nic čim bych se chtěl zabejvat, tak se mám jít rovnou odstřelit?:)

30 Yassmine Yassmine | 27. října 2008 v 23:36 | Reagovat

Máca: jo padej pro brokovnici :D nebo nechceš radši provaz a nebo půjčit žiletku?? :D

31 máca máca | 28. října 2008 v 0:55 | Reagovat

Yassmine > jo no taky nad tim přemejšlim... zrovna mi došlo víno... tak asi pudu brzo:)

32 SiriusNoir SiriusNoir | Web | 28. října 2008 v 11:48 | Reagovat

Evidentně nikdo v vás nepochopil, že hlavní nelibost ve mně vzbudily drogy. Když je něčí smysl života fet, nebudu ho litovat jako vy ostatní. dyž si člověk dokáže najít jiný smysl života, klidně ho podpořím, pochopili?

To Máca: "Vyšší cíl může být právě láska, rodina nebo i kariéra nebo přátelé, skoro všechno kromě fetování."

Číst umíš, naučit se chápat text.

33 Yassmine Yassmine | 28. října 2008 v 14:54 | Reagovat

Máca: tak co ještě žiješ??? :D

Sirius: jeden důležitý detail - Máca nefetuje ;)

34 SiriusNoir SiriusNoir | Web | 28. října 2008 v 15:11 | Reagovat

Neříkám, že fetuje, ale zastává se feťáků...

35 SiriusNoir SiriusNoir | Web | 28. října 2008 v 15:12 | Reagovat

A jejich ideologie fetu alias smyslu života

36 máca máca | 28. října 2008 v 15:44 | Reagovat

Nezastávám:).. nemám rád feťáky, jen píšu co mám dělat když v podstatě nemám žádnej cíl života:)

37 máca máca | 28. října 2008 v 15:45 | Reagovat

Teda ne že bych chtěl z tohohle udělat poradnu... myslel sem to obrazně:)

38 Yassmine Yassmine | 28. října 2008 v 16:02 | Reagovat

máca: takže bys měl začít fetovat, abys měl nějaký cíl a to fet :) ne sakra, tahle debata je vážně vtipná :D

myslím, že Sirius stejně nepochopil podstatu věci a co tím vším bylo myšleno. a my zase nepochopili jeho...tak ok, nechme to

39 máca máca | 28. října 2008 v 16:49 | Reagovat

Yassmine>je to tak, ale zase nudim se tak co mám dělat

40 Blacksea Blacksea | E-mail | Web | 30. října 2008 v 19:53 | Reagovat

Přijeď ke mně do Prahy, já tě předělám

41 :( :( | 30. ledna 2009 v 16:00 | Reagovat

Myslím si, že Evangelisty největší chyba bylo najít si takový kamarády, jaký si našla... Yassmine, neschopná říct do očí svůj názor a kamarádce ho ani nenapíše... Máca nemá rád feťáky, ale že by se snažil kámošce ve fetování zabránit? Max. o ní bude vykládat, že je fetka...  O Pídě ani nemluvim, ta se nejspíš přidá k čemukoliv, co udělá Evangelist:( Já mít kamarádku, která si dá něco těžšího než trávu(a to fakt vyjímečně), tak se neznám... Škoda, že si to vzdala Evangelist, umíš kreslit, učení ti taky šlo...:(

42 Evangelista Evangelista | 30. ledna 2009 v 20:53 | Reagovat

:(: O tom, že mi šlo učení nevim :D Kámoši maj svý chyby, nikdo není perfektní ale pořád jsou to lidi s kterýma si mám co říct..... možná by bylo fajn, kdych věděla kdo jsi (a btw. s Maxem se skoro nebavim)

A já to nevzdala, tohle je jedna jedna z těch horších depek :D

43 :( :( | 30. ledna 2009 v 21:19 | Reagovat

Myslíš Mácu? No promiň neměla to bejt narážka na tebe, ale na kamarády, co tě v tom nechaj nebo možná podporujou:(

Ale držim pěsti;)

44 :( :( | 30. ledna 2009 v 21:39 | Reagovat

A to s těma kamarádama neyblo myšlený tak, že by si je měla vyměnit. Jen si k nim najít někoho, kdo tě od toho všeho bude odrazovat, kdo tě plácne přes prsty....

45 Evangelista Evangelista | 30. ledna 2009 v 22:05 | Reagovat

:(: Evidentně mě znáš poměrně dobře, takže si mohl/a plácat klidně ty :D Nepřijde ti hloupé psát anonymně, když se evidentně známe ?

46 Evangelista Evangelista | 30. ledna 2009 v 22:09 | Reagovat

:(? Jak vidíš, tak já se přes prsty dokázala plácnout sama, protože kdybych to nezvládla, tak je ze mě feťácká troska, tudíž, já na to nepotřebuju lidi.... A neřekla bych, že mě nechápou, naopak, chápou mě velice dobře (hlavně Máca kupodivu) a mít spřízněnou duši kolikrát je lepší než někoho, kdo ti bude říkat "ne, ne tohle nedělej" jak malýmu dítěti. Myslím, že jsme dopělí lidé, kteří se dokáží se svýma problémama vyrovnat ať už jakkoli dobře nebo špatně, v tom ti nepomůže ani nejlepší kamarád...člověk si to vždycky nejdřív musí vyřešit sám se sebou...

47 :( :( | 30. ledna 2009 v 22:52 | Reagovat

Tak dobře. Ale ode mě by ses asi plácat přes prsty nenechala...

Byl to jen můj názor:)

48 Evangelista Evangelista | 30. ledna 2009 v 22:56 | Reagovat

:(: řekni kdo jsi a já řeknu jestli bych se nechala plácat..ehm přes prsty :D

49 Maca Maca | 31. ledna 2009 v 22:01 | Reagovat

Kamo podepis se, jinak nepicuj

50 Maca Maca | 31. ledna 2009 v 22:42 | Reagovat

A vubec, kdyz si tu hrajes na hvezdu, tak rekni co ti na kom vadi, podepis se kurva, jinal ses jen dalsi internetovej hrdrna

51 :( :( | 1. února 2009 v 14:42 | Reagovat

Tak jsem další internetovej hrdina, no...

52 máca máca | 1. února 2009 v 17:57 | Reagovat

Je hezký, že to přiznáš:)

53 :( :( | 4. února 2009 v 10:31 | Reagovat

:)

54 wishes wishes | 13. července 2009 v 11:45 | Reagovat

N adruhou stranu, je tohle přesně to, po čem toužej všichni perfekcionisti tohodle světa. Navenek příkladní, úžasní, neporazitelní, průbojný, věru dokonalí lidé kterýmy mi nikdy nejspíš nebudeme, ale ať mi nikdo netvrdí že by nechtěli aspoň jednou žít s odporným cejchem věčného stereotypu, zchlastat se až do němoty, šlehnout si jednu a být všem tak odporní až by se tomu sami museli smát....

55 ret ret | 20. května 2010 v 19:30 | Reagovat

No vy jte lolci :)

K tyhle debate se pripojovat nebudu, jsem jen nahodny kolemjdouci, ktery tu  stravil asi hodinu sveho jinak velmi drahocenneho casu. Tak jen popreju spoustu dalsich vydarenych fotek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama